روانشناسی، موفقیت / الفبای زندگی
مدیریت. موفقیت. داستان کوتاه. شعر و...
به نام دوست که هر چه داریم از اوست

الفبای زندگی

Accept: پذیرا باشید: دیگران را همانگونه که هستند بپذیرید، حتی اگر برای شما مشکل است که عقاید و رفتارها و نظرات آنها را درک کنید.

Break away: خودتان را جدا سازید: خود را از تمام چیزهایی جدا کنید که مانع رسیدن شما به اهداف تان میشود.

Create: خلق کنید: خانواده ای را از دوستان و آشنایان خود تشکیل دهید و با آنها، امیدها و آرزوها و ناراحتی ها و شادی هایتان را شریک شوید.

Decide: تصمیم بگیرید: تصمیم بگیرید که در زندگی موفق باشید. در آن صورت شادی راهش را به سوی شما می یابد و اتفاقات خوشایند و دلپذیری برای شما رخ خواهد داد.

Explor: کاوشگر باشید: جستجو و آزمایش کنید. دنیا چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد و شما هم قادرید چیزهای زیادی را ارائه دهید. هر زمان که کار جدیدی را آزمایش می کنید، خودتان را بهتر می شناسید.

Forgive: ببخشید: ببخشید و فراموش کنید. کینه فقط بار شما را سنگین تر می کند و ناخوشایند است، از بالا به موضوع نگاه کنید و به خاطر داشته باشید که هر کسی امکان دارد اشتباه کند.

Grow: رشد کنید: عادات و احساسات نادرست خود را ترک کنید و نگذارید مانع و سد راه شما برای رسیدن به اهدافتان شوند.

Hope: امیدوار باشید: به بهترین چیزها امید داشته باشید و هرگز فراموش نکنید ه هر چیزی امکانپذیر است؛ البته اگر در کارهایتان پشتکار داشته باشید و از خدا کمک بخواهید.

Ignore: نادیده بگیرید: امواج منفی را نادیده بگیرید. بر اهدافتان تمرکز کنید و موفقیت های گذشته را به خاطر بسپارید. پیروزی های گذشته رابطی برای موفقیت های آینده اند.

Journey: سفر کنید: به جاهای جدید سر بزنید و با فکری روشن، امکانات جدید را آزمایش کنید.سعی کنید هر روز امکانات جدیدی را بیاموزید. به این صورت رشد خواهید کرد و احساس زنده بودن می کنید.

Know: بدانید: بدانید که هر مسئله ای، هر چقدر هم که سخت و دشوار باشد، سر انجام حل شدنی است. همانطور که گرمای مطبوع و دلپذیر بهار پس از سرمای طاقت فرسای زمستان می آید.

Love: دوست بدارید: اجازه بدهید که عشق، به جای نفرت، قلب شما را پر کند. زمانی که نفرت در قلب شما ساکن است، هیچ جایی برای عشق وجود ندارد؛ اما هنگامی که عشق در قلب تان ساکن است، خوشبختی و شادی در وجودتان لبریز است.

Manage: مدیر باشید: بر زمان مدیریت داشته باشید تا نگرانی کمتری شما را رنج دهد. استفاده درست از زمان سبب می شود که بر موضوعات مهم بهتر تمرکز کنید.

Notice: توجه کنید: هرگز افراد فقیر و نا امید و رنج کشیده و ضعیف را نادیده نگیرید و از هیچ کمکی به این افراد دریغ نکنید.

Open: باز کنید: چشم هایتان را باز کنید و همه زیبایی های اطرافتان را بنگرید؛ حتی در سخت ترین و بدترین شرایط هم چیزهای زیادی برای سپاسگذاری وجود دارد.

Play: بازی و تفریح کنید: فراموش نکنید که در زندگی خود تفریح و سرگرمی داشته باشید و بدانید که موفقیت، بدون شادی و لذتهای مشروع، مفهومی ندارد.

Question: سوال کنید: آنچه را که نمی دانید بپرسید، زیرا شما برای یادگیری به این کره خاکی آمده اید.

Relax:آرامش داشته باشید: اجازه ندهید که نگرانی و فشار روحی بر زندگی شما حاکم شود و به یاد داشته باشید که همه چیز سرانجام درست خواهد شد.

Share: سهیم شوید: استعدادها و مهارتها و دانش و توانایی هایتان را با دیگران تقسیم کنید، زیرا هزاران برابر آن به سمت خودتان باز می گردد.

Try: تلاش کنید: حتی زمانی که رویاهایتان غیر ممکن به نظر می رسند، تلاش خود را بکنید. با تلاش و مشارکت، در انجام کارها ماهر و خبره می شوید.

Use: استفاده کنید: از استعدادها و توانایی های خود، به عنوان بهترین هدیه، استفاده کنید. استعدادهایی که تلف شوند ارزشی ندارند. استفاده صحیح از استعدادها، پاداشهای غیر منتظره ای رابرای شما در پی دارد.

Value: احترام بگذارید: برای دوستان و اقوامی که شما را حمایت و تشویق کرده اند، ارزش قائل شوید و هر کاری که از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید.

X-Ray: پرتوی ایکس: با دقت و مانند پرتوی ایکس به قلب انسانهای اطراف خود بنگرید و زیبایی و خوبی را در قلب آنها ببینید.

Yield:اجازه بدهید: اجازه دهید که صداقت و درستکاری وارد زندگی شما شود. اگر شما در راه درستی حرکت کنید، خوشبختی را خواهید یافت.

Zoom: تمرکز کنید: زمانی که خاطرات تلخ ذهنتان را پر کرده است، به جاهای شاد بروید. اجازه ندهید که تلخی ها مانع رسیدن شما به اهداف تان شود و بر توانایی ها و رویاها و فردایی روشن تمرکز کنید.

 

 


نظرات شما عزیزان:

rezadorali
ساعت15:46---31 ارديبهشت 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 ارديبهشت 1390برچسب:زندگی موفق,موفقیت در زندگی,کاوش,تلاش,
ارسال توسط کاظم احمدی
آخرین مطالب