قوانین موفقیت در تجارت
مدیریت. موفقیت. داستان کوتاه. شعر و...
به نام دوست که هر چه داریم از اوست

 

قوانین موفقیت در تجارت:
1.قانون پس انداز: همیشه اول از همه حق خودتان را بدهید. آزادی مالی از آن کسانی است که همیشه دست کم ده درصد از درآمد خود را پس انداز می کنند. اگر نمی تانید پول پس انداز کنید، استعداد ثروتمند شدن را ندارید.
رمز دستیابی به استقلال مالی از راه پس انداز این است که پول را کنار بگذارید و هرگز به هیچ دلیلی به آن دست نزنید.
2.قانون نگهداری: اینکه چقدر درآمد دارید مهم نیست، بلکه نکته مهم این است که چقدر از آن را می توانید نگه دارید. افراد موفق وقتی که درآمد خوبی دارند پس انداز می کنند و در نتیجه وقتی درآمد کمی دارند پشت گرمی مالی دارند.
3.قانون جذب: جمع آوری پول سبب می شود که پول بیشتری به سوی شما جذب شود. در حین جمع آوری پول، تفکر مثبت در مورد آن، شما را تبدیل به چیزی شبیه آهن ربا می کند، با این تفاوت که شما پول جذب می کنید.
4.قانون اشتیاق: برای ثروتمند شدن باید اشتیاق شدیدی برای این کار داشته باشید. اشتیاقی اندک یا علاقه ای مختصر کافی نیست. شدت علاقه خود را می توانید با مشاهده فعالیت های خود بسنجید. آیا این فعالیت ها با ثروتمند شدن هماهنگی دارد یا نه؟
شایان ذکر است که؛ آیا ثروتمند شدن یک اصل است و چقدر ارزش جانفشانی دارد؟
5.قانون بهره مرکب: جمع آوری پول و افزایش دادن از راه بهره مرکب، که هم به اصل سرمایه و هم به سود آن تعلق می گیرد، شما را ثروتمند می کند.
6.قانون برآیند: موفقیت مالی بزرگ، برآیند صدها، بلکه هزارها تلاش کوچک است که ممکن است کسی آن را نبیند و یا تحسین نکند. برای ثروتمند شدن هیچ راه سریع یا آسانی وجود ندارد.
7.قانون کارآفرینی: مطمئن ترین راه برای ثروتمند شدن این است که کار موفقی را برای خود طرح ریزی کنید و به مرحله اجرا درآورید. هیچ کس با کار کردن برای دیگران ثروتمند نمی شود. فقط کافی است تولیدات یا خدمات شما، ده درصد بهتر از رقیبتان باشد تا راه را برای ثروتمند شدن شما هموار کند.
8.قانون خودساختگی: بهترین و مطمئن ترین راه برای راه اندازی یک کار جدید این است که بدون سرمایه یا با مقدار اندک شروع کنید، سپس مرحله به مرحله با استفاده از سود حاصله پیش بروید. کسانی که با پول خیلی کم شروع می کنند در مقایسه با کسانی که با پول خیلی زیاد شروع می کنند احتمال موفقیت بیشتری دارند.
9.قانون هدف: قطعیت هدف نقطه آغاز ثروتمند شدن است. برای ثروتمند شدن باید تصمیم بگیرید که به راستی چه می خواهید. آن را یادداشت کنید و سپس برای دستیابی به آن برنامه ریزی کنید. تمام مردمان موفق افکارشان را روی کاغذ می آورند.
10.قانون ثروتمند کردن: تمام ثروت های پایدار از راه ثروتمند کردن دیگران از مسیرهای مختلف بوجود می آید. هرچه بیشتر تلاش کنید که در بالا بردن کیفیت زندگی دیگران سهیم شوید ثروتمند شدن شما بیشتر تضمین می گردد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط کاظم احمدی
آخرین مطالب